ائلمان ائلمان ، تا این لحظه: 22 سال و 21 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

ای و اولدوزوم

خرید مانتو

1391/12/26 15:33
نویسنده : اتا و انا
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادران نی نی هاامروزدعایم پیش وبلاکم میکنم. بله ای پدراسمان ای خدامرا امروز وسیله ای قراربده برای صلح وارامش.بگذارهرجاتنفرهست بذرعشق بکارم هرجاازردگی هست ببخشایم هرجا شک هست ایمان. هرجایاس هست امید هرجاتاریکی هست روشنایی وهرجاغم جاریست شادی نثار کنم. خدایاتوفیقی ده تابیش ازطلب همدردی.همدردی کنم.پیش ازانکه مرابفهمند دیگران را درک کنم.زیرادربخشیدن است که بخشیده میشوم درمردن است که حیات ابدی می یابم. امین ای خدای زنده.خوشابحال همه کسانیکه به خداپناه میبرد.باترس واحترام خداوند راعبادت کنیم.ای خداوندامروزبا خواهر شوهرم میروم خریدتوهدایتم کن ازگناه دورم کن وبه پولم برکت بده هم ارزان خریدکنم هم خوباشو بگیرم امین.شکرخداونداکه امروزدعایم راپیش مادر نی نی هامیکنم عزیزان میخواهم شماراهم دعاکنم خداراتمام مادران راپیش تومیارم و ازتومیطلبم که امروزوفرداها برای دلشون شادی و ارامی بدی.امین وغم وغصه هاشون وبه شادی تبدیل کنی امین وبه فرزندانش سلامتی وبه راه راستی قراربدی امین.امین دوستانم من خیلی دوست دارم بادعاهای خوب هرروز پیش خدا بروم ازاین به بعداگرخداتوفیقی داد پیش شمادعا خواهم کردمن خیلی شادم میخواهم شماهم شادباشین مامان سویل وارازعشقم میدانم که هرروزبه وبلاکم نگاه میکنی این بدان که هرروزبه سلامتی وجودتون دعامیکنم همه ی مامان هاشادباشین چون خداوند شادی شما رادوست داردازخدابخواهید غم وغصه هاتوبه شادی تبدیل کنه چون بااین دعاهازندگیم شیرین شده وهرروزعاشق شوهرم میشم وعاشق بچه ها میشم زندگی شیرین است اگه غم وغصه هاتون وجاروکنیلبخندفرشتهقلبتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سویل واراز
15 اسفند 91 10:27
امین امین امین مرسی عزیزم که همیشه به فکر ما هم هستی وسعت قلب همیشه مالامال از شادی و خنده باشه انشالله
مامان سویل واراز
15 اسفند 91 10:28
زود لباسشو بدوزین عکساشو بذاریم تو وبلاگ یادگاری بمونه یادت باشه حتما از مرحله های دوخت عکس بگیری بذارم تو وبلاگ هنریم تا همه یاد بگیرن
مامان اهورا
18 اسفند 91 0:44
سلام مامان مهربون چه بچه های نازی خدا حفظشون کنه با خوندن دعاتون منهم امین گفتم خیلی دای قشنگی بود من از طریق وب اراز و سویل با شما اشنا شدم امیدوارم همیشه شاد باشید








خیلی ممنون عزیزم
پرپرواز
18 اسفند 91 18:07
سلاممممممممممم دوست خوبم. وبلاگ زیباو قشنگی دارید.امیدوارم سایه تون همیشه روی سر فرزند زیباتون باشه. وب من در مورد شیوه ی تربیت دینی فرزندانه خوشحال میشم سری بزنید ونظر بدید و اگه دوست داشتید لینگم کنید. یاعلی(علیه السلام) http://pareparwaz.niniweblog.com/