ائلمان ائلمان ، تا این لحظه: 22 سال و 20 روز سن داره
، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

ای و اولدوزوم

ائلمان

1392/8/15 22:33
نویسنده : اتا و انا
136 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام من ائلمان هستم عینک به شما يه سري بدهم من امروز به سر

 

 

 

 

 

آيلين كلاه گذاشتم خنده . داشتم باكپيوتر بازي ميكردم مادرم گفت برم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بههمسايمون بيان به ما صحبت كنيم . رفت گفت آنها هم گفتند مي

آييمبعد مادرم امد من هم با كاپيوتر بازي ميكردم  آيلين به من گفت

بزار منهم با زي كنم من گفتم بزار من تمام كنم بعد . من وپدرم  قرار

گذاشتيم تاوقتي كه انها بيايند من بازي كنم بعد انها كه امدند آيلين
بازي كند من هم قبول كردم وقتي كه من بازي ميكردم آيلين مرا زد

آخ  بد پدرم عصاباني شدعصبانی  ونگذاشت ايلين بازي كند . ايلين نارحت شدناراحت بعد من به ايلين خنديدمقهقهه ايلين هم دوام نياورد گريه كردگریه

قهقههقهقههقهقههقهقهه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)